måndag 12 mars 2012

Vakter! Vakter! Allt mitt gaaarn!

Jag tänkte att jag skulle ta kort på allt garn som jag har hemma, utifrån att någon skulle önska någon färg på tex. en haj.
Bilden är inte tagen med min mobilkamera, utan Marcus mobilkamera eftersom den är liiite bättre än min. Men det är fortfarande en typisk mobilbild..
Vi har ju en systemkamera, men vi är så pretto här hemma så att då måste vi rigga upp med blixtar och softboxar så fort man rör vid den, och det känns ju så överdrivet när jag bara ska ta kort på mina små garnnystan.. eller?


Det som står närmast på virk-listan är en fågelspindel i det brunspräckliga garnet längst upp till höger. Jag lovar att lägga upp en bild på den när jag är klar. Den spindeln kommer antagligen bara att ta en fjärdedel av det garnet.
Vi får se hur roligt jag tycker det är att virka den, är det kul så ska jag göra en armé och sätta upp lite här och var i lägenheten. Tänk så mysigt med en massa snälla hus-spindlar överallt! Kan man kanske virka nät till dem också? Det ska jag ta reda på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar