fredag 23 mars 2012

Martyrhammarhajar - fyllda med kattmynta.


Jag fick en förfrågan om att fylla två hajar med kattmynta, väldigt roligt förslag då de är i en ganska bra storlek för att bli ett lämpligt kattbyte.
De här martyrhajarna kommer att ge sina liv för att rädda vilda hajar ute i haven. Som jag skrev i mitt första inlägg så donerar jag pengarna som jag får in för att sälja dessa hajar.

Jag har även fått förfrågan om att fylla hajar med andra saker, som tex lavendel och annat sånt som luktar gott. För er som vill ha en haj med funktion och inte bara ett prydligt gosedjur. Jag tar inte extra betalt för att fylla hajen med kattmynta och jag har inte heller tänkt ta extra betalt för att fylla en haj med något annat, såvida det inte är rent guld, knark, stöldgods, eller något i den stilen.

Så det är fortfarande 200 kr + frakt, och TACK till er som redan har köpt för att ni hjälper mig att rädda världens hajar.
När de här två hjältarna har simmat hem till sin nya ägares brevlåda så kommer jag att kunna donera mina första 100 dollar till WWF.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar