fredag 11 januari 2013

Uppdatering om allt alltså

Ja, som min terapeut sa så sopar jag gärna vissa saker under mattan, kag tänker att jag är lat som inte gör nånting men då slog det ju mig att jag faktidkt gör ganska mycket..
Jag pluggar ju faktiskt på heltid, fast på distans, men det kan jag inte göra på dagarna för då tar jag hand om Elliot och söker jobb.. Så studera får jag göra på kvällarna och helgerna och mellan det så håller jag på att virka kläder till nyfödda som jag ska skicka till hjälporganisationer sen.. Just nu håller jag på med två koftor, och den där blöjbyxan också, men jag var tvungen att börja med koftorna också för jag blev så sugen på att göra dom..
Och så fick jag hem boken "Att värma en liten" som har jättemånga bra samlade mönster som folk har gjort i projekt där man har stickat och virkat för välgörenhet. Så jag måste kanske börja med en till kofta, eller ett par strumpor.

Och! På måndag ska jag på arbetsintervju!! Å vad spännande! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar