måndag 24 september 2012

Jo, hammarhajarna simmar fortfarande!

 
Jag har fått frågor om jag fortfarande gör hammarhajarna, och ja, det hade jag tänkt fortsätta med så länge som ni frågar såklart! :)
Men nu blir det en lite längre och långsammare kö eftersom jag inte har lika mycket tid till att virka, småbarnsförälder som man har blitt. Jag misstänker att det kommer ta ungefär en vecka per haj - Så ställ er i kö fort nu om ni vill vara en av de lyckliga som får sin haj innan julafton! ;D

Och! Nu kan man även få sin haj med lavender i magen - för att den ska lukta blomma! Eller kattmynta - om du vill ge en lyxig och handgjord leksak till din katt. Den kan få torkade rosor i magen också, men det var något av en besvikelse, det luktade nämligen inte så mycket ros som jag förväntade mig. Så vill du ha rosor, så ja, då finns det. Men lavandern luktade mycket starkare.
Ja, man kan få alla dessa "fyllningar" utan extra kostnad.

Så;
 200 :- per haj och 24 kr i fraktkostnad(eller om du vill hämta upp den här så går det också bra).
Allt utom materialkostnaden går fortfarande till världens hajar, för hajarna förtjänar vår kärlek. Visst då? <3

Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar